Vast vertegenwoordiger van het accountantskantoor en Fiscaal Accountant sinds 2008. Hierin wordt hij bijgestaan door zijn echtgenote An.
Ervaring en expertise, tot uw dienst…
Home > Team
Vast vertegenwoordiger van het accountantskantoor en Fiscaal Accountant sinds 2008. Hierin wordt hij bijgestaan door zijn echtgenote An.
Ervaring en expertise, tot uw dienst…
An heeft tevens het diploma van accountancy- fiscaliteit. Zij regelt de administratie van het kantoor en is tevens ervaren dossiebeheerder. Nieuwe klanten begeleidt zij als eerste in onze KMO-cultuur.
Dossierbeheerder in hart en nieren. Zij werkt sinds eind 2013 bij ons en staat in voor de boekhoudkundige verwerking van de dossiers en kan snel een antwoord bieden op eenvoudige vragen die rechtstreeks op uw dossier betrekking hebben.
Laura is als afgestudeerde sinds september 2020 een nieuw gezicht in ons kantoor. Als gegradueerde in accountancy-fiscaliteit, zal zij voornamelijk instaan voor de fiscale zaken in onze dossiers.
Leen startte in november 2020 als nieuwe accountancy-medewerker in ons kantoor. Zij zal in eerste instantie mee instaan om de dossiers te verwerken. Sinds 2022 groeide zij uit tot dossierbeheerder in grotere dossiers en bouwt zij mee de digitalisering uit van ons kantoor.
Anja vervoegde ons team in mei 2021. Zij is meer dan 20 jaar onderneemster geweest en hield zich daarbij bezig met de boekhoudkundige en administratieve zijde van de onderneming van haar en haar man. Zo bleef ze voeling houden met ons beroep en na de stopzetting van de onderneming, startte ze een nieuwe carrière in de accountancysector. Klantvriendelijkheid, nauwkeurigheid én zin voor cijfers zijn de ideale motieven om zich goed te voelen bij KMO Consulting.
Niki werkte 12 jaar als payroll-consultant bij Partena. Na een eerste werkervaring in VGD te Aalst, kwam zij bij KMO Consulting terecht in 2021. Na een korte leerperiode, is zij nu de management assistant waar menig kantoor kan van dromen. Naast haar taken als MA, is zij ook quality & process assistant voor VGD waarbij ze de procedures anti-witwas en CAP mee in goede banen leidt. Ook voor vragen omtrent de facturatie kan u bij haar terecht.
Kim startte in juli 2022 in ons kantoor als assistant advisor. Zij vatte haar stageperiode in het voorjaar aan en kon ons overtuigen van haar boekhoudkundig inzicht om zo haar eerste werkervaring in een accountantskantoor te starten.
Eva deed haar stage bij VGD in Aalst. Na haar stage wilde ze heel graag in de voor haar ondertussen vertrouwde omgeving verder werken. Dit kon in het ondertussen omgevormde KMO Consulting naar VGD Opwijk. Ze zal vooral instaan voor de boekhoudkundige verwerking en eenvoudige advisering van klanten. Met haar fiscale achtergrond zal zij samen met Laura en Leen zich verder kunnen ontwikkelen om uit te groeien tot een volwaardig dossierbeheerder.
Maandag. t.e.m. donderdag
8u30 – 17u00
Vrijdag
8u30 – 15u00
’s avonds en zaterdagvm.
Op afspraak
Beste ondernemer,
Twee jaar na de start van een succesvol partnership met financieel adviesverlener VGD gaat KMO Consulting voortaan bewust verder onder de VGD-vlag. Dit logische vervolg van die nauwe samenwerking opent nieuwe perspectieven. Als ondernemer uit de regio Opwijk kan je dankzij de knowhow en expertise uit het uitgebreide VGD-netwerk nóg meer rekenen op proactief advies op maat.
KMO Consulting startte in 2007 als eenmans-boekhoudkantoor. In de voorbije 15 jaar wisten zaakvoerder en zelfstandig Fiscaal Accountant Bart Pessemier en zijn echtgenote An Van Ransbeeck het kantoor te laten groeien tot een team van 9 mensen. Vandaag blijven we dezelfde lokaal verankerde speler, maar dan wel met de slagkracht van een uitgebreid team specialisten.
Wil je de expertise van VGD ontdekken, bezoek dan de VGD-website.
Wil je verdergaan naar de website van KMO Consulting, sluit dan dit venster.